Maar één strip bij aanpassen lichtgevoeligheid
Je kunt de lichtgevoeligheid van de sensorbalk instellen via Wii-instellingen (klik hier voor een uitleg over hoe je deze instelling kunt openen). Bij het uitvoeren van deze test behoor je twee stippen in beeld te zien. Met deze instelling bepaal je hoe gevoelig de Wii-afstandsbediening is voor licht en hoe ver je van de tv af kunt zitten tijdens het spelen; deze instelling heeft geen invloed op de gevoeligheid voor bewegingen.