Problemen met een aantal spellen (niet allemaal)
Als de bovenstaande informatie niet helpt het probleem op te lossen, is er blijkbaar een probleem met het Wii-systeem en dient het systeem gerepareerd te worden. Klik hier om contact op te nemen met de Nintendo Technische Dienst.