Blootgesteld aan extreme hitte of kou
Als het systeem blootgesteld is aan extreme hitte of kou, laat het Wii-systeem dan enige uren afkoelen of warm worden bij kamertemperatuur.
Als je het systeem lang genoeg op kamertemperatuur hebt laten komen, maar nog steeds problemen ervaart, bekijk dan de sectie 'Problemen met beeld en geluid opossen' om het probleem te zoeken dat je ervaart met het Wii-systeem (een leeg scherm bijvoorbeeld).