SD-kaartklepje blijft niet dicht zitten
Uit onze ervaringen is gebleken dat dit specifieke probleem wordt veroorzaakt door schade aan het SD-kaartklepje of aan de plastic behuizing van het Wii-systeem. Het Wii-systeem dient gerepareerd te worden. Aangezien dit soort schade niet onder Nintendo's garantie valt, wordt er een vergoeding gerekend voor de reparatie. Neem contact op met Nintendo om de beschikbare mogelijkheden te bespreken. Ga naar de contactpagina voor de juiste contactinformatie.