Er is vloeistof in het systeem terechtgekomen
Water: Laat het systeem enkele dagen drogen. Gebruik geen vormen van warmte, zoals een föhn, om het proces te versnellen. Dat kan het systeem beschadigen. Als het systeem na een paar dagen wachten niet naar behoren werkt, is reparatie noodzakelijk. Aangezien dit soort schade niet onder Nintendo's garantie valt, wordt er een vergoeding gerekend voor de reparatie. Neem contact op met Nintendo om de beschikbare reparatiemogelijkheden te bespreken. Ga naar de contactpagina voor de juiste contactinformatie.