Er zit een voorwerp in de disksleuf
Als een voorwerp in de disksleuf terechtkomt, wordt het automatisch naar binnen getrokken en is het niet mogelijk het voorwerp te verwijderen met de EJECT-knop. Probeer het Wii-systeem niet te openen of het voorwerp op een andere manier te verwijderen, aangezien dit het systeem verder kan beschadigen.
Het Wii-systeem moet gerepareerd worden. Aangezien dit soort schade niet onder Nintendo's garantie valt, wordt er een vergoeding gerekend voor de reparatie. Neem contact op met Nintendo om de beschikbare reparatiemogelijkheden te bespreken. Ga naar de contactpagina voor de juiste contactinformatie.