Verbind Wii U met het internet en geniet van functies en diensten die je ervaring sterk verrijken. Communiceer op afstand met vrienden en familie, ontdek nieuwe spellen en nog veel meer.
Het is eenvoudig om aan de slag te gaan met Wii U. Maak een gebruiker aan om je ervaring persoonlijker te maken en voeg vervolgens meteen gratis nieuwe softwarefuncties toe.
Miiverse, de unieke netwerkdienst voor de Wii U en de verschillende Nintendo 3DS-systemen, is nu nog beter! Ontdek functies zoals het album voor schermafbeeldingen en het speeldagboek, waarmee het delen van je game-ervaringen leuker dan ooit wordt.
Koop en download software die exclusief voor Wii U is gecreëerd, vind meer informatie over nieuwe titels, bekijk trailers en meer.
Gebruik de ingebouwde camera van de Wii U GamePad om op afstand te chatten met vrienden en familie, zelfs als de tv voor iets anders wordt gebruikt.
Druk op de HOME-knop om je spel te onderbreken, zodat je over het internet kunt surfen of een kijkje kunt nemen in Miiverse, en druk er nogmaals op om verder te gaan met spelen*.
Open het Dagelijks overzicht om te zien welke spellen je het meest hebt gespeeld of om de speelgegevens te bekijken van andere gebruikers die geregistreerd zijn op het Wii U-systeem.
Registreer andere online spelers als vrienden om te zien wat ze spelen en snel een online wedstrijd tegen ze te beginnen.