Nintendo of Europe GmbH Mario Kart 8 Bonus Game Promotion Terms & Conditions
If you are under 18, please read these Terms and Conditions together with your parent or legal guardian.
6. Each member of Club Nintendo can participate in this promotion only once. Product registrations for participation in this promotion can be combined with the Super Mario Kart Promotion, but cannot be combined with other promotions.