You’ve just unwrapped your shiny new Nintendo 3DS family system, but you haven’t bought any games yet. No problem – your handheld comes ready-packed with all sorts of fun content you can access straight away!
Discover the delights of your Nintendo 3DS family system by trying out some of the pre-installed software. Create your Mii in Mii Maker and then try out collecting puzzle pieces and undertaking a valiant quest in StreetPass Mii Plaza. Or watch a game world appear right on your kitchen table by investigating the wonders of Augmented Reality in AR Games. Blast your friends away using the cameras and motion controls of your system in Face Raiders and don’t forget to take 3D snaps and video with Nintendo 3DS Camera!