Super Smash Bros. Club Nintendo Promotion
The free download codes for Mewtwo will be distributed on April 15th. The character will be made available to purchase as add-on content from April 28th.
For more information on the promotion, please check out the How To Claim and Terms & Conditions sections of this promotional page.