So this is for the “Iwata Asks” interviews, right?
In other words, this is where you, the president of Nintendo, interview the developers working for Nintendo.
Of course. (laughs) So Sakurai-kun1 and I use this form of address purposefully, since I was your first boss after you came to HAL Laboratory and started working in the gaming industry - remind me how old were you at that time?
So, you and I, the two of us, took on an assignment to develop the prototype for the original Super Smash Bros. for N64, and since I had worked as president of HAL Laboratory before becoming president at Nintendo...