Now on Virtual Console
This sequel to the original International Karate (also on Virtual Console) pits three fighters against each other in fast-paced bouts of sparring action, featuring a typically British sense of humour.
Burn rubber across the world from New York to Tokyo in this thrilling mix of racing and platform action. You’ll have to contend with cops ambushing you at every turn, but luckily you have an arsenal of oil cans to give them the slip. And watch out for stray cats; they might have nine lives but you only have three!
Tee off for arcade-style golfing action in Neo Turf Masters, featuring four different courses and six different characters to choose from, each with their own unique set of skills.