Weekly download news
The LEGEND starts here; play Furry Legends, the dynamic platform-adventure with the most fur ever seen in games so far! Solve the fun, physics-based puzzles in Furland, a fantastic 3D world populated by funny creatures like five-eyed crabs, round cows, crazy rabbits AND of course the lovely Furballs! The player controls these fluffy characters who each have different special skills, such as the ability to manipulate time, which can influence the physics-driven environment. Can you save Furland and its lovely Furballs?
No longer is the planet Monsteca the harmonious world it once was, overrun by a robotic army set out to rule and conquer. Monsteca natives, the Stompies, have no choice but to run or be captured. You take control of the Stompies, cute and not so bright monsters, who once awoken, need help to avoid being captured by invading robots. It is your duty to guide them successfully through each level. Guide the Stompies towards 'Energy Orb' bonuses to increase the communal power of the herd. With this energy feed the Astromaggot, who will fly them to safety.
The 4th game in the Fatal Fury Beat 'em Up series including the deepest strategies and tactics to date for your enjoyment! This game has been revamped from previous Fatal Fury games to a three-plane battle system (foreground, background and main plane) known as the "Oversway System". Other introduced features include Combination Arts (the ability to execute combo attacks with simple rhythmic button taps), Hidden Abilities (superior versions of previous instalments' popular Special Moves and Super Special Moves), minor tweaks to all the characters' Special Moves and plenty more.
Do you have what it takes to run your very own heart-pumping hospital? Help your doctor navigate through the havoc by admitting, diagnosing, and treating some of the most whacky patients ever encountered. A comically fun time management and strategy game, Hospital Havoc presents a challenging campaign, including 20 career levels, 17 possible illnesses and 11 challenging scenarios (including zombies)! Personalise your doctor and nurse and utilise various power-ups and medical machines to help send those patients home!
Relax, enjoy and welcome to Primrose. The rules are easy: There are no time limits, no levels or arbitrary objectives and no constraints. You must place pairs of tiles on a game grid and attempt to corral groups of tiles with pieces of a different colour. When that happens, surrounded tiles disappear and surrounding tiles change colours, allowing chain effects to trigger combos for massive points. You can play for long matches, surviving against the increasing difficulty, or just go all out on a huge single move combo of millions of points.
Relax your mind with the ancient game of tiles. 3D Mahjong features 50 layouts of the traditional tile-matching game in 3D, each with millions of different shuffles to play. The game's style and interface has been designed for easy intuitive operation with the stylus or +Control Pad. The graphics can be customised with six fabulous tile-sets and backgrounds. Sit back, relax and enjoy the endless challenge with this Mahjong game collection. Additional brain-sharpening challenges come with the extra mini-games "Memory" and "Matching".