Weekly download news
HoopWorld: BasketBrawl is a 3 on 3 basketball game with an arcade twist: unique characters and beautiful natural locations set the stage, fighting and random power-ups keep the game fast and rough. Choose your favourite team and Basketbrawl across the globe to become the undisputed World Champions. Play on your own or with a friend, and see if you can beat the leaders of the HoopWorld global ranking. Are you ready?
Daddy, Mummy, Sarah, and Billy are back for some good ol' card game action! Family Card Games displays appealing cel-shaded graphics and endearing music, on top of the friendly competitive match-ups. You can play 1P Daifugo, or play against up to three other random players in an online match! Both Speed and Memory are available to play as well! Test your reflexes and mental capacity against another player. Do you have it in you to be both the fastest and the smartest among your friends and family!?
It's the wildest west you've ever seen in this-action packed 3rd-person shooter! The Kid gang and their army of robots have taken over the town! Blast your way through villainous outlaws, diabolical robots, and towering, screen-filling bosses either by yourself or with a friend at your side in the 2-player co-op mode. It's up to you to bring justice back to town - or whatever's left of it when the gun smoke clears.
Light up the night with Disney Fireworks! Ladies and gentlemen, boys and girls... touch and flick to trigger a dazzling night-time extravaganza of colour and fun with Disney Fireworks! Aim rockets to their matching colours in the sky to ignite an explosion and score points. Time them perfectly to improve your WOW! Meter to unlock special surprises and rockets! Disney Fireworks includes original music, 15 challenging levels of difficulty for each Disney-themed world, high score tracking, and much more!
Drift Street International is the ultimate high-speed, street racing experience, exclusively for Nintendo DSi. Slide and boost your tuned performance car around challenging city streets, in high-intensity midnight races across the US, UK and Japan. Test your skills against challenging, aggressive AI drivers, or take on your friends in four-player head-to-head wireless races. Each track also hosts arcade-style checkpoint races and challenging speed trials.