WiiWare
Released in 1995, this third instalment of the popular fighting series Samurai Shodown takes place between the first and second instalments. Choose from 12 samurai seeking to defeat Zankuro Minazuki. Enjoy upgrades from the last version such as the ability for you to fill your rage gauge or defend in midair. You can also select from slash and bust personality types for each character. Each type has its own set of explosive special moves for you to take advantage of, effectively doubling the amount of characters you can play.
Run like the wind in this unique twist on the classic platform game! Take control of a stick man and run for your life across an obstacle course to reach the goal within 10 seconds. Move like your life depends on it, dashing across platforms, avoiding hazards, desperately trying to reach the exit in under 10 seconds. Go flat out over 50 stages and three game modes.
My Farm is a breeding simulation game! At the beginning, all you own is an empty field, a few pennies and a single little hen... You need to feed the hen and take care of it! Take the money you get from selling the hen's eggs and buy new animals to take care of and the equipment you need on your farm to do so. Little by little as your farm builds up, you will unlock certain bonuses (wind turbine, rooster, guard dog, tractor, etc.). And you will be able to exchange your animals with your friends who play My Farm or My Exotic Farm!
Enjoy a traditional game of nine-ball pool against a computer, or against a friend using a single Nintendo DSi, while listening to smooth jazz in Jazzy Billiards. Jazzy Billiards features an intuitive control scheme that takes full advantage of the Nintendo DSi stylus and Touch Screen, and also simulates realistic collision physics between the balls. Simply point in the direction you want to hit the cue ball, aim, then use the stylus to pull back the cue and hit the ball.
Based on the hit publishing series, Where's Wally? The Fantastic Journey Travel Pack 2 is the ultimate SEARCH & FIND FUN inside the magical worlds of The Nasty Nasties, The Fighting Foresters and The Deep-Sea Divers. Challenge friends or play solo as you search for hidden items, and be ready for surprises and sabotage to fuel the fun!