Weekly download news
Run, jump and turn the world upside-down! And Yet It Moves is an award-winning physics-based platform game where you run and jump through a world made of paper. To aid in solving the twisted mind-bending levels, you possess the unique ability to rotate the world at will! Walls become floors, slides become platforms - but a harmless pile of rocks becomes a hazardous danger when turned upside down! Use the Wii Remote like a magic wand to tilt the world. Explore beautifully crafted environments. Survive 20 challenging levels full of strange creatures, traps and puzzles. Unlock bonus levels, competitive playmodes and surprising modifications that change the entire game. Turn your world upside-down with And Yet It Moves!
Tales of Elastic Boy offers you a totally innovative and unique way of playing that takes full advantage of the Wii Remote.To fulfill your quest and save your planet, you’ll have to travel trough many lands, defeat various enemies, meet unexpected friends and solve tricky puzzles. Play either in single-player mode or challenge your friends in 5 different amazing modes! Use your stretching arms to swing and punch, roll as fast as you can or jump onto your enemies. Based on a very powerful physics engine, Tales of Elastic Boy offers you a truly original and addictive gaming experience that you’ll find easy to learn but not so easy to master. Whether you’re a classic platform game addict or whether you’re attracted by innovative concepts, Elastic Boy is for you.
Begin the search for Wally, his friends and more in Travel Pack 1! Based on the hit publishing series, Where's Wally? The Fantastic Journey Travel Pack 1 is the ultimate SEARCH & FIND FUN inside the magical worlds of The Gobbling Gluttons, The Battling Monks and The Carpet Flyers. Challenge friends or play solo as you search for hidden items, and be ready for surprises and sabotage to fuel the fun!