New to Nintendo 3DS XL? Find out more now!
All Nintendo 3DS titles can also be played on Nintendo 3DS XL, so head to the Nintendo 3DS Games section of our website to discover what's available. Packed with information on great games like Paper Mario: Sticker Star, Nintendo presents: New Style Boutique, Professor Layton and the Miracle Mask,and New Super Mario Bros. 2, it's the best place to find out about the hottest Nintendo 3DS titles.
No matter which of its many features take your fancy, we hope you're going to enjoy your Nintendo 3DS XL system – not just through this holiday season, but into 2013 and beyond. Have fun!
Please note: a broadband Internet connection is required to connect your Nintendo 3DS XL system to the Internet.