Squid Sisters Stories: Prologue
We've been working hard here at the Squid Research Lab to find out what's going on with the Squid Sisters. We haven't seen them in a while so we sent a researcher out into the field to investigate.
Now that very researcher has intercepted this top-secret report from the Inkling world.
Twilight lowers its curtain on Inkopolis. Neon signs paint the dusk in brilliant shades of green and pink. The Squid Sisters dance on, as though driven by the Inkling love of battling for turf.
The showdown of Callie versus Marie ended in victory for Marie, but there was no ill will between the two. The girls left the studio arm in arm, smiling and laughing as they always had. The bond between them would continue, unbroken, for years to come.
Intriguing! What's more, our researcher promises to keep us updated on Callie and Marie. As soon as we hear more we'll be sure to pass the info onto you!