Call upon the peculiar plant-like creatures known as Pikmin and help the shipwrecked Captain Olimar return home in Hey! PIKMIN, coming exclusively to Nintendo 3DS family systems on July 28th! What’s more, you can unearth more information about this charming side-scrolling adventure at our brand new Hey! PIKMIN website. Oh, and don’t forget: a new member of the Nintendo 3DS family – New Nintendo 2DS XL – releases alongside Hey! PIKMIN on July 28th, too!
In Hey! PIKMIN you’ll use the plucky Pikmin to overcome challenging obstacles, defeat dangerous enemies and collect treasure – no task is too great for these brave little creatures! Head to our official Hey! PIKMIN website to learn about the game’s story, the special abilities each type of Pikmin offer, amiibo compatibility, and more!