The console of a generation returns – Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System launches across Europe today!* Re-live – or discover for the first time – some of the most iconic video games ever released, now in glorious HD!
The most popular home console of a generation returns as a mini replica of the original, and comes complete with two wired Super NES Classic Controllers, and 21 built-in games – including the never-before-released Star Fox 2!
With a number of new features and enhancements, Nintendo Classic Mini: SNES is the ultimate package for those looking to enjoy classic SNES games in HD, at 60 Hz, for up to two players. To see the full line-up of games and features, visit the official Nintendo Classic Mini: SNES website.