Step into the shoes of eight travellers, each with their own origin, talents and goals, and explore the faraway land of Orsterra as you see fit. Each character can interact with the people they encounter in a distinct way.
For example, the warrior, Olberic, can “challenge” others to duels to bring them to justice, or the dancer, Primrose, might “allure” a character into following her into a trap.
You can find out more, and discover a combat system that fuses simple, pick-up-and-play, turn-based battles with all-new mechanics, in these videos from the latest Nintendo Direct presentation.