Get ready for Mario Kart Tour on September 25th!
Ready your engines – Mario Kart Tour, the first Mario Kart game for smart devices, is coming to iOS and Android devices on September 25th! Put the pedal to the metal in courses inspired by real-world locations as well as Mario Kart series favourites.
Done and raring to go? Pre-register now and look forward to racing around the world in Mario Kart Tour starting September 25th!
Can’t get enough Mario Kart Tour, or Mario in general? Check out the links below for more!