Sephiroth will be available as part of the Super Smash Bros. Ultimate Fighters Pass Vol.2*, alongside Min Min from ARMS, Steve & Alex from Minecraft and three yet-to-be-revealed fighters.
Mr Sakurai also revealed the Sephiroth Challenge, a special limited-time event where players can battle against Sephiroth as a boss between now and until December 23rd, 01:00 (UK time). Players who are able to beat the challenge and own either the Fighters Pass Vol. 2 or Challenger Pack 8: Sephiroth will be able to unlock Sephiroth and his new stage Northern Cave before December 23rd.
Challenger Pack 8: Sephiroth will be released on December 23rd, both as part of Super Smash Bros. Ultimate: Fighters Pass Vol. 2, or as an individual set. This set also includes the Northern Cave stage, a Classic Mode route, a DLC Spirit Board, and nine music tracks from the FINAL FANTASY VII series.