A new Animal Crossing: New Horizons Direct is airing on February 20th!
Tune in on February 20th at 2pm (UK time) / 15:00 CET for a roughly 25-minute livestreamed Animal Crossing: New Horizons Direct, featuring an in-depth look at Nook Inc.’s Deserted Island Getaway Package.
To tune in, check out the Nintendo Direct website, the Nintendo UK YouTube channel or the Animal Crossing UK Facebook page, where the broadcast will be streamed.
You can also watch the presentation on this page by hitting play on the above video when it starts!