The third Nintendo Direct Mini: Partner Showcase is here – watch the above video now for the latest updates on upcoming Nintendo Switch games from our publishing partners, including MONSTER HUNTER RISE, MONSTER HUNTER STORIES 2: Wings of Ruin and Ori and the Will of the Wisps.
Monster Hunter fans can also learn more about the newly announced entries in the action-packed series with the Monster Hunter Direct.