Here’s how 2023 is shaping up on Nintendo Switch!
Want to know what’s on the gaming horizon in 2023? Here’s a look at just a handful of announced games coming to Nintendo Switch this year!
Two games in the Persona series arrive on Nintendo Switch in just a couple of weeks! Experience a coming of age story kickstarted by a chain of serial murders in Persona 4 Golden, or unravel the strange phenomenon known as the “Dark Hour” in Persona 3 Portable.
Team up with iconic heroes from past Fire Emblem games to bolster your strength in tactical RPG battles. Do you have what it takes to prevent the resurrection of the Fell Dragon?
In this sequel to OCTOPATH TRAVELER, journey through the world of Solistia with eight new travelers, each with their own origins, motivations and unique skills.
Join Kirby, King Dedede, Meta Knight and Waddle Dee on a four-player platforming adventure to find the missing pieces of Magolor’s ship, and dive into a huge selection of new and returning subgames.
Discover a new side of the Umbra Witch in this enchanting storybook-inspired adventure. As a young witch in training, work together with your demon ally Cheshire to fight faeries, solve puzzles and journey through a forbidden forest.
In this sequel to The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Link’s adventure is expanded to the skies above the vast land of Hyrule.
Join Yuma, an amnesiac detective in training, and Shinigami, the spirit haunting him, as they tackle unsolved mysteries in this dark fantasy detective action game from the minds behind the Danganronpa series.
Unite the Overworld and lead allies into heroic battles in this action strategy spin on the iconic Minecraft series!
Join Mickey & Friends on a quest – playable solo or in four-player co-op – to explore the mysterious island of Monoth and recover three mystical books to save the world from disaster!