Upcoming Nintendo Switch games – November 2023
This November on Nintendo Switch, strike a pose in Wario’s latest microgame medley, decide the fate of the wizarding world, embark on a whimsical quest to repair the wish-granting Star Road and more! Check out this selection of games launching in November, and don’t forget to click on any that catch your eye for pre-orders, purchases or adding to your Wish List.
Transported to a mystical planet, a Federation officer meets a young girl while trying find his way home. In this modernised JRPG classic, you’ll visit dangerous dungeons and bustling towns, brought to life with a stunning 2.5D style and rearranged soundtrack.
Travel to the desert community of Sandrock and take on the role of a fledgling Builder. Use your trusty toolset to gather resources, construct machines, and turn your run-down workshop into a well-oiled production facility to save the town from the jaws of economic ruin.
Shake, punch, dance, wiggle, and even curtsy through over 200 lightning-fast microgames in the latest WarioWare entry. Strike a pose to find the perfect Form, then use motion controls to complete as many microgames as you can. Up to four players can share the madcap mayhem in Wario’s pottiest party game yet.
Experience the original and expanded adventures of Pokémon Scarlet and Pokémon Violet with bundle packs featuring The Hidden Treasure of Area Zero DLC.
Explore a world of fashion using characters called Muses, and perfect your own personal style with over 1,400 patterns before sharing your creations with the world. Earn Likes, build a huge collection of clothing items and discover your passion for fashion, starting a new life as a style influencer known far and wide!
Assemble a group of unlikely heroes and embark on a whimsical quest to repair the wish-granting Star Road. In this overhauled version of the first-ever Mario RPG, take on foes in turn-based battles, meet a host of quirky characters, and make wishes a reality once again!
The Phantom Thieves are back in this tactical RPG! Featuring an all-new story, fan-favourite characters, and brand new allies and foes, build your dream squad and lead an emotional revolution in this thrilling turn-based combat adventure.
Join Bluey and her family in a brand new story set across four interactive adventures. Explore iconic locations such as the Heeler House, Playgrounds, Creek and a bonus beach location, experiencing the joy and wonder of Bluey's world, with local multiplayer in both story mode and free play!
Of course, there are plenty more games coming soon to Nintendo Switch! Check out everything that’s releasing this November.