Upcoming Nintendo Switch games – November 2024
Coming soon to Nintendo Switch, set sail in Mario & Luigi: Brothership, take your first steps into the Erdrich Trilogy in DRAGON QUEST III HD-2D REMAKE, see the world through the eyes of a cat in Stray and much more! Check out this selection of games launching in November, and don’t forget to click on any that catch your eye for pre-orders, purchases or to add them to your Wish List!
Combine frantic monster combat and rewarding farming simulation in Farmagia! Grow and nurture monsters, developing their traits, then command them in battle against the despotic overlord Glaza in this heroic tale of rebellion and friendship.
Experience a brand new story set in the METAL SLUG universe with the first tactical RPG of the series – Metal Slug Tactics! Dive into run-and-gun action with procedurally-generated elements and put a stop to Donald Morden's evil plans.
The brothers return for a new adventure on the high seas in Mario & Luigi: Brothership! Set sail with Mario and Luigi on Shipshape Island, exploring the world of Concordia, enjoying action-packed encounters, and tackling turn-based combat.
Grab a broom and immerse yourself in the enchanting world of Quidditch in Harry Potter: Quidditch Champions. Play solo or share the magic with friends and family and take to the skies as a Chaser, Seeker, Keeper, or Beater – each with their unique play style.
Embark on an epic quest to thwart the villainous Archfiend Baramos in DRAGON QUEST III HD-2D Remake. Travel across an expansive open world, reimagined in HD-2D. Explore towns, castles, caves and dungeons, and take on a vast array of monsters in turn-based battles in this classic adventure.
Two adorable adventures await in MySims: Cozy Bundle! Use your imagination to rebuild a town in MySims, then help a cute magical land become an even better place in MySims Kingdom. There are stories to uncover, locations to explore, and lots of characters with big personalities to meet.
Lost and alone, a stray cat must untangle an ancient mystery in the third-person adventure Stray. Wander amongst the neon-lit alleys of a decaying cybercity and see the world through the eyes of a cat, as you interact with the environment in playful ways and defend against unexpected threats.
Of course, there are plenty more games coming to Nintendo Switch in the near future! Check out everything that’s releasing this November.