You are unable to connect your Nintendo Switch console to a wireless network and receive the error code 2110-2004.
This error code typically indicates the router or access point returned an error stating an incorrect wireless password was used.
When setting up a new Internet connection, ensure your console is attempting to connect to the correct wireless network and that it is receiving a strong wireless signal.
Some Bluetooth audio devices may cause interference with the 2.4GHz frequency band used by many routers.
If the wireless router you are attempting to connect to has enabled MAC filtering, this will block your console from connecting. You can resolve this by entering the Nintendo Switch console's MAC address into the router settings, or disabling this setting.
If you are able to connect online without a password enabled on the wireless router, it could indicate an error related to this setting on the router. If this is the case, try changing the wireless password or wireless password type (e.g. change this setting from WPA-AES to WPA2-AES) and see if this resolves the error.
If you change the wireless password setting on your router, you will need to update this setting on any wireless devices that connect to your router (laptops, smart devices, etc.).