System Settings Overview
Watch a video about Parental Controls or adjust Parental Control settings. Parental Controls be used to restrict features of the console and can be configured from the console or using your smart device.
Configure TV settings such as TV resolution, RGB range, screen size, screen burn-in reduction, and TV sound.