HD Rumble Not Working Correctly or Not Working At All
If the Joy-Con, the Pro Controller or Nintendo 64 controller does not vibrate when the controller vibration is activated, or if there is a significant difference in intensity between controllers that becomes too distracting or severe, the controller will need to be repaired.