Did You Know?
There is plenty to see as you swoop over Wuhu Island in Island Flyover, but have you noticed that if you fly low over New Town you can hear the familiar sounds of the original Super Mario Bros. theme tune coming from one of the houses?
You should also keep an eye out for unusual sights when you’re on the water. Whilst Power Cruising in Free Cruising mode, look out for a giant whale leaping from the sea. You’ll be amazed by just how close you can get to this incredible creature!
Hopefully this short selection of tips offers some insight into the stack of surprises Wii Sports Resort has in store when you delve below the surface. There’s much more to discover, so get playing and see what else you can find out!