Swordplay at Sunset
Add a little more atmosphere to your Swordplay Duels by fighting it out under an eye-catching evening sky. As with the Table Tennis tricks mentioned above, all you need to do is hold the 2 Button on the Wii Remote whilst selecting “OK” on the character confirmation screen. Release the 2 Button when the safety message screen is displayed and the next thing you know you’ll be preparing to do battle by the fading light.