Play 11-Point Matches in Table Tennis
If you can’t get enough of slicing, spinning and smashing your way to victory in Table Tennis, this little tip will help you extend the experience a little and challenge opponents in 11-Point Matches instead of aiming for the standard 6 points. All you have to do is hold the 2 Button on the Wii Remote whilst selecting “OK” on the character confirmation screen, then release it when the safety message screen is displayed. When play gets underway, you’ll have to work twice as hard for your victory!