New Bowling Ball Colours
Want to stand out from the crowd when you take to the Wuhu Island Bowling Alley? To get your hands on a gold bowling ball, simply hold right on the Wii Remote +Control Pad whilst confirming your Mii selection before the game and keep it held down until the safety message screen is displayed.
If gold is a bit too flashy for your liking, you can opt for a more subtle green bowling ball by holding down on the Wii Remote +Control Pad instead of right.