Find the secret side of Wuhu Island!
If you’re a regular Wii Sports Resort competitor, you’ll be well aware of the many athletic challenges housed within the balmy surroundings of Wuhu Island. But did you know how many secrets the tropical haven shrouds? Read on to learn a few things you might not have known about Wii Sports Resort – some useful, some just for fun!