Taking part in the promotion
Log in to Club Nintendo 48 hours later and click the Mario Kart 8 Bonus Game Promotion banner to proceed.
Ensure that your Wii U console is connected to the internet. For more information on how to connect your console to the internet, see our Wii U Support page.
Select "Enter Download Code" from the menu on the top of the screen, and follow the on-screen instructions to redeem the download code and begin downloading your game*. Please note that your Wii U will need to be connected to the internet for the duration of the download.