Sorry, this promotion is no longer active.
Keep an eye on the website for upcoming Club Nintendo promotions, so hopefully you won't miss out on the next one.
Mario Kart 8 hits Wii U on May 30th, bringing the series into a new dimension with antigravity racing, exhilarating online play, and the ability to share your race highlights with the world.
Thanks to our special Mario Kart 8 Bonus Game Promotion, if you register the PIN code for Mario Kart 8 in Club Nintendo between 10am (local time) on May 30th and 11:59pm (local time) on July 31st, you could claim a free download code for one of a selection of great Wii U games!