Super Smash Bros. Club Nintendo Promotion Terms & Conditions
1. To participate in the promotion, you have to be at least 12 years of age and a resident of the United Kingdom, Ireland, Germany, Austria, France, Spain, Italy, Belgium, the Netherlands, Portugal, Switzerland, South Africa, or Russia.
You can find the Club Nintendo PIN code inside the packaging of Super Smash Bros. for Nintendo 3DS/Wii U software (including software which is part of bundles).
Please note: it may take up to 24 hours for downloaded software to successfully display in Club Nintendo once your accounts are linked.
5. Dispatching of soundtrack CDs will begin in the first quarter of 2015; dispatching of Mewtwo download codes will begin in Autumn 2015 in South Africa. Download codes must be redeemed within one month of receipt. More information will be published on the Nintendo website in the future.
7. Each member of Club Nintendo can participate in this promotion only once. Product registrations for participation in this promotion can be combined with participation in the Nintendo 3DS Winter 2014 Bonus Game Promotion, but cannot be combined with other promotions, except as otherwise provided in the Terms and Conditions of such promotions.