Your Nintendo 3DS system
3D gaming without the need for special glasses can be experienced anytime, anywhere. The level of 3D is entirely up to you and you always have the option to play in pure 2D by adjusting the 3D depth slider if you prefer.
Dive straight into the Nintendo franchises you don’t find anywhere else and experience Zelda, Mario, Animal Crossing, Kirby and more in glorious 3D. With an amazing catalogue of games that is growing every month, there’s something for everyone to enjoy on Nintendo 3DS.
Nintendo 3DS is backwards compatible, so you have the entire library of Nintendo DS games to replay or discover!