The denizens of Donkey Kong’s home are staging a contest to find the ultimate hero. So when King K. Rool swipes all the medals, DK swings into action.
DK: King of Swing is a unique platformer using just two buttons. Press the L Button and R Button to lunge and leap from branch to branch and attack enemies, as you clamber your way through the levels.
In addition to the main Adventure mode, you can also try your hand at Jungle Jam, as you race against the computer in various events like climbing and obstacle races, and Barrel Blast!