When a gang of fiendish thieves steals your precious Red Diamond, it’s up to you and your powerful mining machine, the Drill Dozer, to lead a destruction-filled quest to retrieve it.
From the makers of Pokémon comes a colourful platformer in which you can plough through anything in your path using your Drill Dozer. Upgrade its gears and drill-tips to bore deeper and longer, and use it to solve puzzles, uncover treasures and defeat bosses.