F-Zero: GP Legend
The year is 2201, and the ultra high-speed F-ZERO is the most popular sport in the universe. Take control of eight different characters, including veteran Captain Falcon and newcomer Rick Wheeler, a cop injured in the past who has been re-awoken to help bring down the criminal gangs that are exploiting F-ZERO for their own gain.