F-Zero: Maximum Velocity
The famous futuristic racing series that originated on Super Nintendo hit Game Boy Advance with supersonic force in this high-speed title!
F-Zero: Maximum Velocity brings brand new vehicles and unique tracks packed with deadly tight turns, stomach-churning speed boosts and gravity-defying jumps.
Master 20 different courses and four difficulty levels as you work your way up the ranks from lowly rookie to F-Zero champion!