Fire Emblem
The all-time strategy classic Fire Emblem first came to the west on Game Boy Advance. Take charge of a makeshift army and transform them into a formidable fighting unit.
A gripping storyline, memorable characters and red-hot gameplay will keep you enthralled from the get-go. With a range of different character classes, and factors such as terrain and weather, Fire Emblem's huge array of scenarios can be tackled in many different ways. Plus, simple controls and easy-to-grasp gameplay make it accessible to newcomers.