Evil is slowly covering the world. Forces of darkness are pursuing the lost art of Alchemy, and the fate of mankind hangs in the balance. You and your companions, armed with weapons, Psynergy magic, and a host of elemental creatures, must return peace to the world.
Golden Sun is an epic role-playing game with an engrossing story, set in a massive world. Gather the elemental Djinn – fire, water, wind and earth – and combine them in unique ways to produce awesome magical effects.