Kirby & The Amazing Mirror
In Kirby & The Amazing Mirror there is not just one Kirby but four, as the powerful pink hero becomes split into differently coloured copies of himself!
A quick call on Kirby’s mobile phone brings the others to his aid; together they must restore harmony to Dream Land.
A fun-packed adventure awaits in the main game, while wacky minigames are the icing on the multi-coloured cake!