Steady your hands and steel your nerves for a challenging puzzle-action game. Kuru Kuru Kururin puts you in control of a rotating helicopter that must be carefully manoeuvred through increasingly tight and tricky labyrinthine levels.
Avoid the walls and obstacles, or you’ll lose precious time and lives, as you try to reach the goal. It starts simple but soon you’ll be facing moving pistons, floating spikes and all manner of dangers. Kuru Kuru Kururin is easy to pick up but impossible to put down!