Mario vs. Donkey Kong
Mario vs. Donkey Kong pits the Nintendo mascot against his old adversary in a unique twist on the platform genre that made them famous.
The mischievous ape has swiped all the Mini-Mario toys from Mario’s toy factory, so it’s up to you to rescue them from across six inventive worlds. You’ll be scratching your head at puzzles in some stages, before leading Mini-Marios to safety in the next; each world ending with a showdown against Donkey Kong himself!