The Metabee version includes exclusive Medaparts and medals unique to this game.
Customise your Medabots from hundreds of different Medaparts and create your own tactics for multiple Medabot Robattles. A huge adventure awaits with mysteries and intense Robattles!
The Metabee version includes exclusive Medaparts and medals unique to this game.